Daha başvuru sonuçlanmadan tekrar başvuru yapmayın o site için zaten mevcut bir başvurunuz var. Ayrıca ilk onayı almışsınızdır büyük ihtimalle ilk onayı aldığınızda mail gelmiyor artık. Durum bizlerde de aynı uzun süredir başvurulara cevap gelmiyor .
Tamam mail gelmiyor olabilir lakin neden google/adsense bölümüne girdiğimde hala incelenmektedir yazıyor? Ayrıca ilginiz içinde teşekkür ederim.