AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kurdum fontlar felan daha hoş olmuş ekrana daha iyi oturuyor hd kalitesinde
Bende diyorum neden daha net okuyorum , meğer font da değişik dediğin gibi