@emerald adlı üyenin dediği tamamen doğrudur , en az 2 yıl da olsa tecrübe edinmen lazım yoksa verdiğin ofis kirasına yazık olur. Ben 15 yıllık yüksek tecrübeme rağmen ofis açmaya yanaşamıyorum , kolay değil.