Her şey sizin dar ufkunuzda cereyan etmiyor ağalar, bu rakamları kazanan çok adam var piyasada.
Bence fazlasınıda kazanan vardır illaki

Birde o normal bir site arkadaşlar saldırı vs olmamasından dolayı siteyi vermemişti. ama admin yorum yapmıştı sitesi böyle diye. Forum , blog her neyse illaki fazlası vardır.