Marka tescil onaylanmamasının en önemli sebepleri arasında o alan adına yapılan itirazlardır. İlk 2 yıl içerisinde itiraz almayan marka sizindir ve sonrasında yapılan şikayetler önemsizdir.
Yanlış bilgi! Düzelteyim de, arkadaşlar da yanlış öğrenmesinler.
Söylediğiniz şeye yakın bir kural var aslında. Ama kuralda
"domain alınalı 2 yıl olmuşsa" demez,
"2 yıl boyunca aktif olarak kullanılan domainler" der. Yani domaini alıp, 15 yıl da bekletseniz, 2 yıl aktif olarak kullanmamışsanız, elinizden alırlar
Ha bir de
"marka tescil ile alan adına yapılan itirazın" uzaktan yakından alakası yok. İkisi başka başka şeyler. 2 yıl içinde itiraz almayan marka ile, domainin de alakası yok. Siz olayı çok ama çok yanlış anlamışsınız.