Bir sitemiz ile adsense başvurduk, 1.onayı geçti 2. onayda kabul edilmedi ve tekrardan başvuru yaptım diğer bir sitemde de aynı şekilde olmuştu sonraki başvurumda 3-4 gün içerisinde onaylanmıştı ancak bukez 3 hafta oldu halen hiçbir kıpırdanma yok panele girdiğimde halen onay bekliyor falan yazıyor, adsense konusunda deneyimli arkadaşlar ne yapmam gerekiyor yazabilirse sevinirim.
Saygılar.