Film sektöründen oldukça sıkıldım. Sektör benim için farketmez istediğim kelimede, içerikte ilk sayfa, ilk sıralara çıkartabiliyorum.
Daha legal siteler ile yola devam edeceğim birkaç arkadaşa sorduğuma göre aylık 2,3K gelir alan hesaplar sıkıntı yaşıyormuş kapatma vs ne kadar doğru? Adsense ile hiç uğraşmadım daha doğrusu cazip gelmedi hiçbir zaman... Daha yüksek gelir elde edip sorun yaşayan var mı?