hayatımda 3ü1 arada vb. kahveler dışında kahve içmedim. Kahve dünyası vs.diğer kahvecilerde satılanların tadı da bana aynı geliyor. Hep aynı. Severek içebildiğim bir türk kahvesi var. İddalıyız dediğiniz için yazıyorum, böyle içince dilinizi kimse yokken bir kez şapırtdatmamızı sağlayacak bir kahveniz varsa mesajınızı beklerim.
bende bu arkadaş gibiyim tavsiyeye açığım