konudan çok uzağım hocam coder arkadaşlara danışmak lazım mümkünse zaten projelendirmeyi düşünüyorum benim aklımda paravan olarak kullanmak vardı makaleler vs. ancak dediğinizde olabilir
Çok zor hocam dediğim hatta mümkün değil ücretsiz olması çünkü tramer denilen yer devlete bağlı yanlış hatırlamıyorsam devlet alıyor bu parayı bizden. Paravan yapıp bu güzel domaini heba etme derim. Biraz araştır neler yapılabilir diye blog olmayan bir site aç derim ben.