KARUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bütçe nedir?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Valla aşırıya kaçmadıktan sonra hepsi olabilir de.

150-200 lira civarı çok hat var gg da falan. r10 içinde olursa daha iyi olur diye konu açtım.

(numaraya göre daha yüksek fiyat olabilir.)