Bütçeyi ben de merak ediyorum. Bölüm kuralları içinde bütçe belirtmek zorunlu. Neden hiç kimse uymuyor ki?

Satış konusu açsak, bir kuralı çiğnesek hemen uyarı gelir. Bu bölümün moderatörü yok sanırım