@Founders aynen öyle hocam. Bende öyle biliyordum.

Hocam babaanne vefat etmedi, dedem vedat etti. Önce dedem sonra babam vefat etti.

Dediğim gibi avukata sordum anneninde hakkı var dedi. Birde ozsoy05 arkadaşın önerdiği şeyi yapıp soracağım bakalım

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi