hatası ile karşılaşıyorum site kuruldu ama bu üstte sürekli görünmekte bundan nasıl kurtulabiliriz ?
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/genccep1/public_html/kurumsal/sistem.php:1) in /home/genccep1/public_html/kurumsal/sistem.php on line 4
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/genccep1/public_html/kurumsal/sistem.php:1) in /home/genccep1/public_html/kurumsal/sistem.php on line 4
sistem.php dosyasını düzenlerken site adresinide değiştirmeyi unutmayın. Ayrıca düzenleme esnasında notepad gibi bir program kullandıysanız UTF-8 Bomsuzluk özelliğini kaybetmiştir sayfa. Notepad++ diye googlede aratıp pcnize yükleyin. FTP'nizden sistem.php dosyasını masaüstünüze alın. Notepad++ ile açıp üstten kodlama sekmesinden UTF-8'e Bom olmadan dönüştüre tıklayın. Ardından CTRL+S ile kaydedip sistem.php'yi tekrar ftpnize atın. Sorun çözülecektir. Eğer yapamazsanız özelden team viewer bilgisi yollayın halledelim.