teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babanın çocuğu olmazsa miras tüm aileye dağılıyor. Yani diğer kardeş ve torunlar alıyor ama yine eş bir hak alamıyor. Çocuk olmayınca durum daha vahim yani.
Ben anneye kalıyor diye biliyorum fakat öyleyse evet vahim gerçekten