Babanın çocuğu olmazsa miras tüm aileye dağılıyor. Yani diğer kardeş ve torunlar alıyor ama yine eş bir hak alamıyor. Çocuk olmayınca durum daha vahim yani.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Annene kalmaz hocam. Babanızın hiç çocuğu olmasaydı annenize kalırdı.
Babadan oğullara geçiyor miras.
Amcanızın çocuklarına geçer, yengenize geçmez.
Halanızın çocuklarına geçer, eniştenize geçmez.
Böyle bakın.