Merhaba arkadaşlar,
Ben ingilizce öğretmeniyim ve kendi imkanlarımla dil seti çekiyorum. Bittiği zaman yeni satın aldığım domainde ( dilseti.com ) da yayınlamayı düşünüyorum. Domain için görüşlerinizi alabilir miyim