Ryle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 92 doğumluyum ve ön lisans bölümünde okuyorum 2.sınıfa geçtim benim durumum daha beter
Abi bizim bölümden açıköğretim 3.sınıf işletmeye geçme şansı da yok, 1. sınıftan başlamak gerekiyor. 3.sınıfa geçme imkanım olsa 2 sene daha okurdum ama 1.sınıftan başlamak uzun iş
Senin durum da mı aynı? Sizin bölümden 3.sınıf aöf'e devam ediliyorsa et bence :