Bende senin gibi düşüdün kardeşim. okul bitti 2 yıl devam edelim dedim. 2 yıl sonra askere giderim dedim. ama ne oldu 3. sınıfdayım hala 2 yıldır. iş hayatıvs girince tökezliyorsun. artı kız alcaz diyoruz askerlik diyorlar . sağlam iş için askerlik diyorlar.
ailende acil para sıkıntısı falan yoksa git paşa paşa yap yanlış yapmış birisi oalrak sana bunu söylerim.
şu anda girdik işe çalışıyoruz çıkcaz 6 aylığına askerlik zamanı düzenim bozulacak dükkanda işim tökezleyecek. çok dediler git askerliği yap gel.
her işten de anlamayacaksın kardeşim
dertlendim ya bi karpuz kesin ferahlıyım