ben eskiden opera ile ip ve çerezleri silerek üst üste alıyordum hiç bir sorun etmiyor. yalnız bilgileri girerken mantıklı ve özellikle güvenlik sorusundaki şu dandik chapteri girmeniz isteniyor. bu şekilde onlarca aldığımuı bilirim. diğer türlü hep telefon onayı ilede yaptığım oldu. ip felan değiştirmeden. sanırsam bendeki yabancı numaralarla sadece birkez onay yapıyordu.