gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşın kaç bilmiyorum ama sana şu tavsiyeyi verebilirim. Askere olabilecek en erken yaşında git. Yaş 30a dayanırken falan gidersen kafayı yersin. Ayrıca ciddi düşündüğün kişiyle 4 sene askere gitmezsen büyük ihtimal evlenirsin. O zaman karını kucağında bebeğiyle bırakıp nasıl gideceksin.

Askerde gördüğüme göre konuşuyorum. Olabilecek en erken yaşında gitmeni öneriyorum. Senin yerinde olsam iznimide hiç kullanmaz 11 ayda bitirip gelirdim.
Oncelikle ilginize tesekkur ederim. Yasim 20. Eger sirf kisa donem icin 4 yil okursam buyuk ihtimal sozlu yada nisanliyken askere giderim. Allah kismet ederse tabi. Bu durum daha cekilmez olur gibime geliyor dogrusu