Yaşın kaç bilmiyorum ama sana şu tavsiyeyi verebilirim. Askere olabilecek en erken yaşında git. Yaş 30a dayanırken falan gidersen kafayı yersin. Ayrıca ciddi düşündüğün kişiyle 4 sene askere gitmezsen büyük ihtimal evlenirsin. O zaman karını kucağında bebeğiyle bırakıp nasıl gideceksin.
Askerde gördüğüme göre konuşuyorum. Olabilecek en erken yaşında gitmeni öneriyorum. Senin yerinde olsam iznimide hiç kullanmaz 11 ayda bitirip gelirdim.