merhaba arkadaşlar uzakmasaüstü sunucuda video veya herhangi bir programı indirirken direk o hızda kendi sürücüme indirebilirmiyim öbür şekilde ha bilgisayara inmiş ha vds inmiş bilgisayarıma kopyalamışım fark etmiyor *yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı (ücretli/ücretsiz)