google chrome, google'un adamı yani tehlikeli bir tarayıcı youtube ve gmail için. aynen senin gibi düşünüyorum bu konuda. ama modemi resetlesek te cookları temizlesekte explorer ve firefox ta belli süre geçmeden google'un telefon arzusu bitmiyor. beni işgilendiren telefon istemesin de ki mantık ;"daha önce gmail açtın biliyorum bundan sonra onaylı olman gerek" gibi bir şey. yani takib'e takılmak. yoksa 100 lerce sim kart var elimin altında. telefon onayı yaparız problem değil ama arka arkaya açılan gmailler, kanallar demiyorum gmailler sorun yaratır mı ? ayrıca tor browser da çare değil.
chrome google'ın tarayıcı hacı neden onu seçtin ki hesap açarken.Farklı bir tarayıcı kullan modeme reset atıp aç hesabı ama sen modeme reset atınca ipdeki sondan iki class değişiyor belki aynı ip bloğundan çok hesap açılınca o ip bloğunu da bir süre engelliyordur.