Ben bir hafta da 300 gmail açıp 4 5 ay dinlendirip youtube hesapları için kullanmak istiyorum. chrome bekletiyor söylediğin gibi ama explorer ve firefox da telefon girersen bekletmiyor açıyor hemen sence bir haftada arka arkaya gmail açmak risk mi ?

Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arif o denilen şey belli süre oluyor bendede oldu bekleyeceksiniz.