ben bir telefonla 2 sesli 2 sms şeklinde 4 tane gmail açılacağını biliyordum. aslında sim kart sorun değil ev kart dolu ama gmail açarken telefon numarası istemesi beni işgilendiriyor.


realist34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bi telefonla 20'e ykn hesap açtım