Godady'ın üçakağıdına kurban oldum.
5-6 tane süresi yaklaşan domain vardı, bunları dışarıya transfer edecektim. Fakat zorunlu olarak neredeyse bitimine 2-3 ay kalan tüm domainlerin whois bilgilerini zorunlu olarak güncelletti.
Güncellemeden transferi denedim, fakat transfer olmadı.
Ardından zorunlu olarak bilgileri güncelledim. Bu seferde whois bilgileri değiştikten sonraki 60 gün içinde transfer yapılamaz kuralına çattık.
Yani bu 5-6 domaini godady üzerinden yenileme zorunda kalacağım.
Geçmiş olsun. Ben de aynı durumdayım. Aynı üç kağıt, aynı kural. 2 domain var. 69 tl istiyor. Yenilemede hiç bir kod çalışmıyor.