Merhaba arkadaşlar , bir lise mezunu olarak şu an mesleğim ile alakası olmayan bir yerde çalışıyorum ama hep kendi mesleğimi yapmak istiyorum.Şu an birikim yapıyorum.Kendi ajansımı açmak için bilişim alanında tecrübem de az C# dilini biliyorum az çok şu an kursa gitmeyi planlıyorum tabiki kurs bir yere kadar sorası bizde bitiyor çok istekliim kendi mesleğimi yapmak için.
Tek ofislik bir ajansı kurmak şirket açmak ve yanında işin ehli bir çalışma arkadaşıyla çalışmak ne kadara maal olur.