Debit kart zannedersem bankamatik kartı gibi bir kart. Hesabınıza bağlı ve bankada paranız olduğu müddetçe alışveriş yapabiliyorsunuz, para çekebiliyorsunuz. Bu kartlarla meydana gelen zayiatlar bankalar tarafından karşılanmıyor. Tamamen kartı kullanan kişinin sorumluluğunda... Bir Visa-Mastercard ile başınıza böyle bir olay gelecek olsa zarar en kısa sürede karşılanır.

Savcılığa verin desem; savcılık dosyayı evirir çevirir kapağını kapatır haklı olarak. Çünkü ortada sürülecek bir iz bile yok.

Bir de tavsiye vereyim; ,internet ortamında ulu orta, hele hele avukat ordusu olan bir bankaya küfretmenizi hiç tavsiye etmem çünkü kendinizi her an bir savcının ve ardından hakimin karşısında bulabilirsiniz.