wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç tat vermez oldu zaten, yeni firmalar gerçekten şart..
İşini sağlam yapan bir firma şu aralar adsense'yi yerinden oynatabilir
Bu dediğinizi biz 10 senedir bekliyoruz Maalesef öyle bir şey hiç olmayacak. Aksine daha kötüye gitti. Facebook gibi sadece kendine para kazandıran firmalar çıktı ve pastanın bir kısmını da kaybettik. 2-3 yıl önce ben tık başı 0.15$ alırdım en az. Şimdi 0.10 TL alıyorum aynı siteye.