Hocam seoyu anlamaya çalışan bir insan olarak bende şunları sormak isterim.Bir seo uzmanı yaptıklarıyla uzmandır ve hata oranı çok düşük olmalıdır.Bu yüzden aklıma takıldı.Bir sitede favicon bile seo puanlamasına girerken siz neden başka bir firmanın faviconunu kulanıyorsunuz ?
Birde neden sitenizi sağlıklı bir şekilde türkçeleştirmediniz.
Anlattığınız yöntem bilinmeyen değil,umursanmayan bir yöntem çünkü işe yarama oranı % 0000.01.Ah dersen ki benim için bu oran bile iyi.Buna bir şey diyemem...Saygı ve selamlarla...