Konu
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
22-08-2014, 14:50:47
#143
Independent
Takipteyim bende faydalanayım Bilgisayar Mühendisliği okuyorum bi pc lazım sıfırından
Bu arada şu Platin Üyeliği çok merak ediyorum nasıl alınıyorki ?