verileri post ettiğiniz zaman bu şekilde birleştirin.
$veri1 = $_POST['veri1'];
$veri2 = $_POST['veri2'];
$dizi = array($veri1,$veri2);
$dizi = imlode('@',$dizi);kullanacağınız zaman ise bu şekilde ayırın
$dbden_gelen_veri='öğrenciadı@numarası';
$dizi = explode('@',$dbden_gelen_veri);
$veri1 = $dizi[0];
$veri2 = $dizi[1];
hmm olabilir teşekkür ederim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:35:31 -->-> Daha önceki mesaj 12:26:45 --
peki bunu ayrı tablolara yapma imkanımız var mı hocam yani mesela textarea1 deki isim diğeri numara tablosuna olacak şekilde?