hangisinden gizleyeceksin ki. Numaranı satın alırken sözleşmende bir ibare var "Numaramın paylaşımına izin veriyorum" gibisinden buraya tık koydukları anda bittin, o yüzden sözleşmeyi imzalamadan önce herşeyini doldurun ardından sözleşmenin bir fotokopisini alın.

Sonra nuamranız birinin eline geçtiğinde dava açtığınızda geriye doğru bulunuyor kimden alındığı kime satıldığı.

sadece bir yerden gizlersiniz sizin söylediğiniz gibi, operatörden hangisini arayıp söyleyeceksiniz bir sürü var. Zaten örümcek ağı gibi birisi dokundumu bir yere hepsi sallanıyor hepsine gidiyor numara.