iki post verisini ayrı ayrı al.
bir diziye ata.
implode fonksiyonu ile birbirini ayıracak bir sembol belirleyip birleştir.
birinci icerik<özel ayıraç>ikinci icerik şeklinde
artık elindeki bu veriyi tek bir sutuna kaydedebilirsin.
Sonrasında kullanacağın zaman explode ile özel ayıraçın sayesinde ayırıp diziye aktarabilirsin.
dizinin birinci elemanı ve ikinci elemanı olarak kullanabilirsin.
acaba bi örnek kod yazabilir misiniz daha iyi anlıyorum kodu görünce bu şekilde kavrayamadım

iki tane post alıyorum ikisinin de satır sayıları eşit olacak ve aynı tapbloya kaydedilecek istediğim bu şekilde bişi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:58:37 -->-> Daha önceki mesaj 09:43:59 --
ya aynı tabloya dediysem mesela öğrenciler var ve numaraları ikisni textareaya yazacağım sql de de id,no,isim olarak kaydetmeye çalışıyorum