HAhahhah yok hocam estağfurullah.Burdaki herkese çok teşekkürler heyecana heyecan kattınız.R10 candır benden de sevgiler
Konu açıldığından beri takipteyim.

uzun zamandır instagram takipçi satamıyorum, 10 20k takipçi alsan fena olmaz.

bak para istemiyorum, ticaret yapalım diyorum. :P hayırlı olsun.