Merhaba arkadaşlar OHV 'den sunucu kiraladım.panelimden reserve dns ksımından ip için rdns kaydı tanımlayacağım fakat her defasında hata veriyor.RDNS için gireceğim kayıttamı bir eksiklik var bilmiyorum ama çoğu şeyleri denememe rağmen olmadı.kendilerine mail attın bir dönüş yapılmadı.bir önerinizi varmıdır ? doğru kaydı girmem için ne yapmalıyım.yardımcı olabilirmisiniz.