Arkadaşlar merhabalar bir yakınımın kredi kartı borcundan dolayı icra dosyası vardı.
Bugün bir mesaj gelmiş dosyanız ödeme yapmadığınız için dosya işlem grubuna devredilerek öncelik ikamet ettiğiniz: adrese mahal kapalı ise çilingir marife ile içeri girilerek borç karşılığı muhafaza yapılmasına karar verilmiştir.
Böyle bir mesaj gelmiş telefonuna acaba eve gelirlermi 1100 liralık bir borç var. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.