Birilerinden bedava bulup burada satıyorlar. Hadi hayırlısı.
Birinden bedava dediğiniz şeyi ben çok uzun uğraşlar sonucu yazabildim. Bilip bilmeden gereksiz muhabbetlere girmenize gerek yok.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:38:40 -->-> Daha önceki mesaj 08:37:07 --
Twitter'dan sonra bu piyasayı da bitirmeye kararlısınız yani. İnsan şunu 500 değil 5.000'den satar be kardeşim. Ne diyeyim ki. Hayırlı satışlar.
Dediğinizde haklısınız evet ama zaten satış sınırlı yapılacak. Belki de bu gidişle iptal bile edebilirim