AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşuna dememişler ya meraktan ya e-devletten diye.

Ben de yarın alayım. Ben de merak ettim.
Bende şans yok sanırım, korktuğum başıma geliyor. Yarın bi check-up a gireyim bakayım