Konu
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
21-08-2014, 00:53:53
#79
Rwnqe
Vay be iyi tutturmuşsunuz şimdiye kadar. Kolay değil bu oranlarla ilk yarı maç sonucu tutturmak. Diğer maçlar gelecek mi bakalım.