Yaşa ve gör diyecem ama tecrübe edince de iş işten geçmiş olacak. Yıpranmış olacaksınız

Aslında en güzel cevabı tecrübe verirdi..O da ama acı olur ama tatlı olur Allah bilir.
İnsan ayrı bir aile olmak adına evlenir. Aile ile yakın olmak isteyenler evlenmesin. Ne anlamı kaldı ayrı bir hayat kurmanın? O zaman annenizin babanızın dizinin dibinden ayrılmayın. Ayrı bir aile kurmak, uzakta daha kolay. Üstün Dökmen Hocanın bu konuda güzel bir programı vardı.
Tee Amerika'da yaşayan evli bir Türk çift gül gibi geçiniyormuş. Ailelerden uzakta her şey iyi güzelken, bir gün kızın ailesi telefonda erkek tarafını şikayet etmiş falan derken o bana selam vermedi, o beni görmedi başlamışlar şikayete. Söz konusu çiftimizin huzuru bozulmuş.
Gerisi var düşün