volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim kusura bakmada fiyat cok yuksek ben bu fiyata i5 aldim
hocam pazarlık payı var tabi ki fakat piyasa fiyatlarına bakıyorum aşağı yukarı bu değerlerde. Aslında iyi makine, gönlüm elvermiyor satmaya, şirket yeni notebook verdiği için ihtiyacım kalmadı...