Konu
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
20-08-2014, 23:59:41
#71
Lock53
manisa451907 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@Warrior nasıl kayıtlı hocam yok oynandı.Öncesinde kaydetmiştim pazartesi program acıklandıgında ekledim
platin üyeliğimi veya mac air imi bekliyom