bence konuya giripte kapatanlar domain işinden zerre kadar anlamıyorlar.
çünkü konuya girer girmez kapattığınıza göre sizin aklınızdaki tek düşünce şu olmuş oluyor. adam 1 tl vermiş domaine benim almam için adamın zarar etmesi ucuza kapatmış olmam gerekiyor diye bir düşünce . diğer türlü ihsde domain nasılsa bari 10 lira teklif edeyim misal bana ucuza gelmiş olsun.
fakat bence domainin nereden alındığının zerre kadar önemi yok. eğerki alacak kişi alan adının kalitesinden anlıyorsa o domaine gereken ederini zaten verecektir.
kısacası kayıt firmasının hiç bir önemi yoktur. önemli olan domainin ne olduğudur. kalitesidir..