Konu
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
20-08-2014, 18:41:39
#55
Lock53
bi mac leptop alırsın olmassa bir platin alırsın yani o kadar parayı kendin yemezsin inşallah
bağa bir mac leptop veya platin üyelik .s.s