İnsan neden evlenir? Eşiyle rahat etsin, beraber vakit geçirsin vs diye demi. Ailen ömrü hayatın boyunca hep çocukları olduğun için onu yapma bunu giyme şunu şöyle yap diye başında dolandı yakında taşındığın zaman aynı şekilde evlenmemiş yeni bir hayatın yokmuş gibi davranmaya devam ediceklerdir ve bu durum eşini rahatsız edicektir. Örneğin: Kız sana bi yemek yapıcaktır yok benim oğlum salçalı sevmez şöyle sever diye müdahalede bulunacaktır. Hangi kız bunu ister?
Kısacası evliliğini yaşamak, huzurlu olmak, mutlu olmak istiyorsan uzağa git. Kız tarafı erkek tarafı farketmiyor ikisinden de uzaklaş. Sonuçta siz ikiniz anlaşıyorsunuz etkenler sizide etkiler