Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya aslında geçen sene bu şekilde değildi çok yaratıcı ve güzel hediyeler vardı,
siz fikrimi düşünün yine ancak tecrübe konuşuyor kupa yaptırıp resim bastıracaksanız ikinizin resmi olmasın, ondan sonra sevgili damgalarından kurtulamazsınız
En fazla birkaç nesne fotoğrafı eklerim hocam. Öneriniz için teşekkür ederim.