Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Öneriniz için teşekkür ederim hocam. Site bayıcı geldi sevgili eşyalarından dolayı ( zarı görünce koptum zaten )
ya aslında geçen sene bu şekilde değildi çok yaratıcı ve güzel hediyeler vardı,
siz fikrimi düşünün yine ancak tecrübe konuşuyor kupa yaptırıp resim bastıracaksanız ikinizin resmi olmasın, ondan sonra sevgili damgalarından kurtulamazsınız