Konu
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
20-08-2014, 12:05:22
#27
Extsoft
Hasidluu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkaaşlar bacak resmimi attıklarım biliyor. İyi düşünün.
Yozgatlılara bişey diyemiyorum
Mesaj sanırım gayet net.
Oda olmadı