Konu
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
20-08-2014, 11:09:05
#21
Extsoft
Hasidluu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kupon tutarsa bütün r10 beni ...
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kupon tuttu zaten.
R10 ahalisi sıraya geçelim.
Üzerimde 30 küsür senenin yokluğu var ben abiniz sayılırım ilk sıra benimdir.
Tarihini not edin kombo yapıcam.